Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów

Zwracany towar należy wysłać na adres:
BellaLash STORE
Bartosza Głowackiego 28
85-717, Bydgoszcz

Jeżeli złożyłeś zamówienie jako konsument, to przysługuje Ci prawo odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

Uwaga: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem zamówienia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu, ulegająca zepsuciu w przypadku nieprawidłowego przechowywania lub mająca krótki termin przydatności do użycia albo rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Aby odstąpić od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Odstępując od umowy, masz obowiązek zwrócić nam produkt lub przekazać go osobie przez nas upoważnionej niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy, chyba że zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, pomniejszone o koszt dostawy towaru (jeśli pokryłeś ten koszt) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności. Jeżeli nie zaproponujemy, że sami odbierzemy rzecz od Ciebie, możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W przypadku odmowy odebrania przesyłki płatnej za pobraniem skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych losów zamówienia. Można w takiej sytuacji odebrać przesyłkę z naszego magazynu ponosząc tym samym koszt zamówienia powiększony o koszt przesyłki zwrotnej, lub odstąpić od umowy kupna - sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy po odmowie odebrania przesyłki płatnej za pobraniem, poniesiesz koszta wysłania towaru oraz koszta przesyłki zwrotnej.

Reklamacje

Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci produkt wolny od wad. Jeżeli stwierdzisz, że produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, możesz złożyć reklamację. Zakres i zasady naszej odpowiedzialności (rękojmi) za wady oraz Twoje uprawnienia reguluje Kodeks cywilny w art. 556 – 576. Jeśli stwierdzisz wadę produktu, powinieneś nas o tym poinformować, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Możesz w tym celu skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe. Ustosunkujemy się do złożonej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam jej.

Produkty o krótkim terminie przydatności i wymagające specjalnych warunków przechowywania

  1. Do niektórych produktów oferowanych w sklepie, w szczególności profesjonalnych klejów i preparatów do stylizacji rzęs, mają zastosowanie szczególne zasady przechowywania wynikające z ich specyfiki (m.in. wrażliwość na temperaturę, wilgotność, częstotliwość otwierania).

  2. Produkty te mają charakter szybko zużywalny i mogą utracić swoje właściwości w przypadku nieprawidłowego przechowywania lub po upływie krótkiego okresu od otwarcia.

  3. Reklamacje dotyczące takich produktów powinny być zgłoszone niezwłocznie po wykryciu wady, jednak nie później niż w ciągu 21 dni od daty doręczenia przesyłki. Po tym czasie reklamacje mogą nie zostać uwzględnione z uwagi na brak możliwości zweryfikowania warunków przechowywania produktu.

  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę właściwości produktu wynikającą z:
    a) przechowywania w niewłaściwych warunkach (np. zbyt wysoka/niska temperatura, nadmierna wilgotność),
    b) niewłaściwego użytkowania,
    c) upływu naturalnego okresu trwałości produktu po jego otwarciu.

Do pobrania:
× Używamy cookies i innych podobnych technologii (Pixel Facebooka, Google Analytics). Robimy to w celach statystycznych, marketingowych (remarketing) oraz zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności.